bilden

Din jävla idiot! Hur kunde du göra så mot mig. Fattar du inte att jag bli ledsen eller?

Igår kväll när jag loggade in på bildagboken fick jag se en bild på mig som jag verkligen inte gillade. Det var min bästa kompis som hade lagt in den. Jag blev jävligt arg och ledsen jag förstod inte hur hon kunde göra så mot mig. Vi hade varit kompisar sedan dagis och vi hade aldrig varit ovänner förrän nu.

 

Nästa dag pratade jag med mamma om bilden och vi ringde direkt till min kompis föräldrar. De blev besvikna på sin dotter. Hon pratade med mig och bad om ursäkt. Hon lovade att hon skulle fråga nästa gång hon lade in en bild. Det kändes bra att vi kunde prata om det och att vi blev kompisar igen. Jag hoppas att jag kan lita på vad hon sa.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0